H1 wint ook in Druten

In Druten speelden de mannen van TweeVV donderdagavond tegen DVV, ze wonnen gemakkelijk met 1-3. De vrouwen waren vrij.

In de thuiswedstrijd in oktober had TweeVV het heel lastig tegen DVV uit Druten. Met moeite wonnen de mannen toen met 3-1. Deze keer was de uitslag hetzelfde maar de strijd verliep voor TweeVV veel gemakkelijker. De mannen speelden een goede wedstrijd, de passing lag goed, ook dankzij het sterke spel van libero Maarten van Wensveen, waardoor zij veel in aanval konden variëren. Kansen dus ook voor de middenspelers zoals Kees Schipstra die veelvuldig scoorde. TweeVV zette de tegenstander ook flink onder druk met een aantal opslagseries. De eerste drie sets gingen dan ook ruim naar TweeVV. Alleen de vierde set startte TweeVV slordig waardoor de Edenaren lange tijd enkele punten achter stonden. Op 24-24 kwamen de mannen langszij maar een geblokte bal én een uitgeslagen bal zorgden toch nog voor de setwinst voor de tegenstander.

Zaterdag 1 februari is er weer een thuisdag in de Van der Knaaphal in Ede. De mannen spelen om 15.30 uur tegen Aetos 3 uit Arnhem. De vrouwen krijgen om 17.30 uur Ormi uit Epe als tegenstander.