Verrassende overwinning voor volleyballers TweeVV

De mannen van TweeVV speelden in Elst tegen Gemini een sterke wedstrijd, ze wonnen met 1-3. De wedstrijd van de vrouwen werd uitgesteld.

Tegenstander van de mannen, Gemini, leek een sterkere ploeg dan TweeVV, gezien hun plek op de ranglijst. De uitslag van de wedstrijd in Elst laat echter een geheel ander beeld zien. Na het verlies van de eerste set versloegen de Edenaren de tegenstander in de andere drie sets met overtuiging: 13-25, 11-25 en 19-25.
TweeVV startte in de eerste set slordig en Gemini zorgde er met een sterk blok voor dat de mannen niet lekker konden aanvallen. In de tweede set ging het bij TweeVV ineens lopen. Sander Lammertink vergrootte de druk met een heel lange opslagserie waar de tegenstander moedeloos van werd. TweeVV maakte daar de rest van de wedstrijd optimaal gebruik van. Aanvoerder Casper Kooi: “We speelden een heel goede wedstrijd, en dat terwijl we nog steeds niet compleet zijn. We zijn dan ook heel blij met de vier punten!”

Vrouwen
De wedstrijd van de vrouwen is op verzoek van TweeVV uitgesteld vanwege familieomstandigheden van twee spelers. De wedstrijd zou ook in Elst zijn, tegen Gemini 4, maar wordt nu gespeeld op maandag 20 november.

Bijzondere dag
Zaterdag 4 november 2017 is een bijzondere dag voor TweeVV. Het was dertig jaar geleden dat TweeVV voortkwam uit de fusievereniging Reehorst. Leden en ex-leden vieren dat die avond. Maar eerst spelen de mannen en vrouwen om 16.45 uur in ‘t Riet hun wedstrijden tegen een team van Agilitas uit Arnhem.
En last but not least houdt TweeVV, van 10.00-16.00 uur, voor de vijftiende keer op rij haar grote boeken- en platenbeurs in Gebouw Collage in Bennekom. Meer informatie op Facebook: @boekenbeurstweevv.